ایرانگردی و ایرانشناسی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تور استانبول

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۲ ب.ظ

تور استانبول

ترکیه یکی از مقاصد گردشگری در سراسر جهان است و تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه در ایران است. تور استانبول را از بهترین و معتبر ترین آژانس های مسافرتی تهیه نمایید و با خیالی آسوده سفری خاطره انگیز را تجربه کنید

رزرو تور استانبول

استانبول یک شهر استثنایی است در ترکیه است با جاذبه های گردشگری متعدد و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور است.

  1. پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰
  2. شهری در میان دو قاره و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد.
  3. سومین شهر توریستی جهان از لحاظ تعداد توریست.
  4. دارای جاذبه گردشگری فراوان و آثار تاریخی متعدد
  5. مراکز خرید جذاب و زیاد با تخفیف‎های ویژه در ایام مختلف سال
  6. هزینه نسبتا پایین تور استانبول در مقایسه با تورهای دیگر !
  7. پرواز کوتاه و بدون خستگی، حتی میتوانید تور استانبول را بصورت زمینی رزرو نمایید !
  8. غذاهای خوش مزه ترکی تنها یکی از جاذبه های پرطرفداراستانبول است

اگر دلایل فوق شما را متقاعد به رزرو تور استانبول نکرده است احتمالا شما علاقه ای به سفر و گردشگری ندارید. اما ما قصد داریم تا شما را متقاعد کنیم که حداقل برای یک بار این شهر توریستی زیبا را از نزدیک ببینید !

جاذبه های گردشگری استانبول

جاذبه های توریستی استانبول متعدد و دارای شرح طولانی است و تا زمانیکه از نزدیک آنها را مشاهده نکنید بزرگی و زیبایی مسحور کننده آنرا درک نخواهید کرد. دست به کار شوید و برای یک سفر چند روزه و تور استانبول آماده شوید !

ایا صوفیه

یک مسجد با معماری بسیار زیبا و نمای داخلی حیرت آور که از دیدن آن به وجد خواهید آمد. آیا صوفیه به مدت هزار سال یک کلیسا بوده است. تا سال 1453 میلادی. پس از آن تا سال 1934 به یک مسجد با شکوه تبدیل میشود و از سال 1934 به بعد به یک موزه تاریخی !

توپکاپی سارایی

کاخ توپ کاپی یکی از محبوب ‌ترین مراکز بازدید توریستی در استانبول است. این قصر در بین سال‌های ۱۴۶۶ و ۱۴۷۸ توسط سلطان محمد دوم بنا شده است. کاخ توپقاپی یا موزه توپکاپی به موزه تبدیل شده‌ است و از جذابترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه‌ در تور استانبول است. در این موزه بسیاری از آثار ادبی و هنری ایران نیز نگهداری می‌شود. در این موزه آثاری همچون لباس پیامبر اسلام، شمشیرهای مختلف او و ... نگهداری می‌شود.

بازار بزرگ استانبول

اگر هدف شما از رزرو تور استانبول خرید از مراکز تجاری این شهر است بهتر است سری به بازار بزرگ استانبول بزنید و بازدیدی جذاب از یکی از بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده دنیا را داشته باشید. معماری بازار بزرگ استانبول شبیه معماری بازارهای قدیمی ایران است. این بازار 5 هزار مغازه و فروشگاه دارد.

برج گالاتا

برج گالاتا به ارتفاع 67 متر یکی از نمادهای شهر استانبول است که تقریبا از تمام مناطق شهر قابل رویت است. این برج بر فراز تپه ای بلند و مشرف به تنگه بسفر قرار دارد. این برج بلند زمانی به عنوان برج دیده بانی در شهر استانبول مورد استفاده قرار داشت. ساخت این بنا در سال 1348 میلادی ساخته شد که در آن زمان بلندترین ساختمان استانبول مسوب میشد.

سایر جاذبه های توریستی استانبول

استانبول شهری است پر از جاذبه های گردشگری و مطمئن هستیم که اگر برای رزرو تور استانبول اقدام کرده باشید هرگز پشیمان نخواهید شد. برخی از این مراکز پرطرفدا بصورت فهرست وار عبارتند از : تنگه بسفراستانبول، میدان هیپودروم، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، آب انبار باسیلیکا سیسترن، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، پلهای معلق تنگه بسفر و ...

چرا تور استانبول؟

تفاوتی ندارد که یک توریست حرفه ای باشید یا تازه وارد، اهل آثار تارخی هستید یا تفریح و خرید؛ تور استانبول یک فرصت برای آشنایی با جهانگردی و لمس فرهنگهای مختلف است.

  • تور استانبول را میتوانید بصورت زمینی و هوایی رزرو کنید.
  • هزینه تور استانبول نسبت به بسیاری از تورهای خارجی کمتر است و حتی میتوانید از این طریق کسب درآمد کنید.
  • هتلهای زیادی در استانبول وجود دارد که میتوانید بر اساس سلیقه و همینطور هزینه مورد نظر خود آنها رزرو کنید.
  • تخفیف های ویژه مراکز خرید در ایام خاص بهترین گزینه برای کاهش سفرهای هزینه و حتی درآمدزایی هستند.
  • غذاها و تنقلات خوشمزه جزئی از فرهنگ مردم ترکیه و استانبول است.
  • نزدیکی مسافت یکی از فاکتورهای مهم برای یک سفر است. برنامه ریزی راحت تر تور استانبول و رسیدن به کار و زندگی !

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول نسبت به بسیاری از تورهای خارجی کمتر است و این در حالیست که میتوانید سفری شاد و پرهیجان و حتی تجاری خوبی داشته باشید. قیمت تورهای استانبول بسته به هتل، مدت زمان سفر، آژانس هواپیمایی و مسافرتی و همینطور فصل و ماهِ سفر متغیر است.

بهترین زمان رزرو تور استانبول از نظر قیمت

بهترین زمان خرید تور استانبول از نظر قیمت اسفندماه تا اردیبهشت و همینطور اواخر شهریور تا اواسط آذرماه است ! و از پایان ماه آذر تا اواخر بهمن پایینترین قیمت هتلهای این شهر را میتوانید بیابید اما در اینصورت باید پیش بینی شرایط آب و هوایی و همینطور روزهای برفی و بارانی را از پیش کرده باشید. کاهش دما و بارش برف و باران در این زمان، باعث کاهش حضور توریست و همینطور کاهش قیمت هتلها میشود. بنابراین اگر قیمت تور برای شما مسئله مهمی است بهتر است در این ایام اقدام به رزرو تور استانبول نمایید.

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر گردشگری

از نظر گردشگری بهترین زمان سفر و رزرو تور استانبول خردادماه و مرداد است. آب و هوای مناسب باعث میشود که استانبول یک مقصد توریستی بسیار جذاب برای گردشگران باشد اما باید یادآوری کنیم که در این زمان هزینه هتلها به مراتب بیشتر از بقیه ایام سال است !

ازدحام توریست، تکمیل شدن ظرفیت تورها، هتلها و همینطور ظرفیت هواپیماها باعث افزایش قیمت نهایی تور میشود. بهتر است در این زمان بدنبال تورهای لحظه آخری استانبول نباشید !

تور لحظه آخری استانبول

اگر یک توریست باتجربه باشید احتمالا میدانید که بهای تورهای لحظه آخری بسیار مقرون بصرفه و مناسب است. پیشنهاد میکنیم که در زمان اوج گردشگری در این شهر هرگز تورهای لحظه آخری را از دست ندهید و همینطور در زمانهایی که پیشتر به آن اشاره کردیم و تورها قیمت پایینی دارند تا دور روز مانده به زمان سفر منتظر پیشنهاد آژانسهای مسافرتی برای قیمتهای کمتر باشید!

حرف آخر

استانبول شهریست که از دیدن آن لذت خواهید برد و یا میتوانید با تکمیل اطلاعات خود از زمانهای مناسب، برای افزایش درآمد خود ( درآمدزایی موقت یا دائم ) اقدام کنید. تقریبا تمامی افرادی که برای سفر به استانبول اقدام کرده اند پیش بینی سفری مجدد و برنامه ریزی برای آنرا بلافاصله پس از بازگشت انجام داده اند. اگر به سفر و جاذبه های آن علاقمند هستید استانبول شهری است که نباید آنرا از دست بدهید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
نسترن سعادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی